Strona główna » Reklamacje i zwroty
Kontakt

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z Ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Warunki zwrotu:

 

  • zakupiony produkt nalieży zwrócić wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełniony formularz zwrotu, lub własne oświadczenie zwrotu zawierające następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • adres
  • listę zwracanych produktów
  • datę zwrotu
  • podpis klienta
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
  • zwracany produkt nie możne nosić znamion użytkowania ani nie został w żaden sposób uszkodzony
  • koszt zwrotu przesyłki ponosi zamawiający

Zwrot środków za zakupiony i zwrócony produkt odbywa się wyłącznie na konto bankowe podane przez klienta.


Warunki reklamacji:

 

  • zakupiony produkt nalieży zwrócić wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) z kartą gwarancyjną (jeżeli takową posiadał), oraz wypełniony formularz reklamacyjny zawierający następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • adres
  • listę reklamowanych produktów produktów
  • datę reklamacji
  • opis stwierdzonych wad (niezgodności z opisem/instrukcją itp)
  • podpis klienta
  • produkt powinien zostać zwrócony w w miare możliwości CZYSTYM STANIE



Wszystkie reklamacje i zwroty należy kierować na adres:

ProfesjonalneWspinanie.pl

Mników 389

32-084 Morawica

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu